Vedení mzdové evidence zahrnuje
-
vedení mzdové a personální agendy pro malé (do 25 zaměstnanců) i velké (nad 25 zaměstnanců) organizace
-
pravidelné měsíční zpracování mezd a odměn
-
vyhotovení měsíčních přehledů pro orgány sociálního zabezpečení a zdravotního pojištění
-
spolupráci při uzavírání pracovních smluv a dohod
-
vyřizování formalit při nástupu a výstupu zaměstnanců (přihláška, odhlášky – — ČSSZ, zdravotní pojišťovny)
-
roční zúčtování srážkové daně a zálohové daně ze závislé činnosti
-
vyhotovení zápočtových listů, potvrzení o zdanitelných příjmech, ročních evidenčních listů důchodového pojištění (RELDP)
-
běžnou komunikaci s úřady
-
spolupráci, případně zastupování při jednáních s orgány sociálního zabezpečení a zdravotního pojištění a kontrolách